Uykumdasın, uyanışımda
Geceme yorgan sözlerin en soğuk yanıma...
Başımı göğsün üstüne koyduğumdan beri
Bitesiye hasretim soluna...
Bilirim,gelişin uzak yıllardan
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Coşmuş kalem
Hatta çığırtan çıkmış
Ve doymuyorum okumaya.
Allah'ım çok güzeller.
Bravo azize alkışı çoktan hakettin.
Yine aşmış övgü ama :)
Var olun...
Çok güzel bir anlatım harika bir şiir kutlarım saygı ve selamlar efendim esen kalın
Dile düştüğü kadar işte...
Teşekkür ederim
Vallahi ister inanın ister inanmayın...
Okuma saatimdi Selda Hanımefendi....
Sizlerde benim kusuruma bakmayın ama bende bu şiiri okumaya MECBURDUM...yani..
Anlaşıldı mı:)))...Eline yüreğine sağlık ,latife bir yana ama okurken keyif aldım beni cezbeden dizeler vardı. Onları da şiir içinde yakaladığım zaman büyük şiirin tadına varıyorum..
Kutlarım...Selam ve Saygılar...
O saatlerde yazma saatlerim :))
Çok teşekkür ederim kurduğunuz samimi cümleler için...
Keyif almanıza sevindim...
Umutla şiirle kalın...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta