Bu kez bir dolu hatalarla
Geldim kapınıza.
Beni affetmenizi istiyorum,
Ne kadar iyi ve güzel varsa….
Mecbursunuz buna.
Çünki ben,
Hep sizin için yaşadım.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Hüsamettin Sungur Bey,
Merhaba,
İlginize teşekkür ederim.
Yaşayacağım adlı şiirimi okudunuz mu?
Kişi dönüşümler yapmadan ilerleyemez.
Hüsamettin Sungur Bey,
Merhaba,
İlginize teşekkür ederim.
Yaşayacağım adlı şiirimi okudunuz mu?
Kişi dönüşümler yapmadan ilerleyemez.
Hüzün kokulu bir şiir
beğeni ile okudum
Hüsamettin Sungur Bey,
Merhaba,
İlginize teşekkür ederim.
Yaşayacağım adlı şiirimi okudunuz mu?
Kişi dönüşümler yapmadan ilerleyemez.
Hüsamettin Sungur Bey,
Merhaba,
İlginize teşekkür ederim.
Yaşayacağım adlı şiirimi okudunuz mu?
Kişi dönüşümler yapmadan ilerleyemez.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta