İşsizlik kaynıyor halimiz zorda
Yatarak geçiyor ömrümüz bizim
Yurt elden gidiyor yüreğim korda
Satarak geçiyor ömrümüz bizim
Telekom,Tüpraşı dahası çoktur
Bence dayanılır tarafı yoktur
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Telekom,Tüpraşı satmak vatanı satmaktır.
Doğmamış çocuklarımızın geleceğini satmaktır.
Bu ülkeye istikrar getirdik diye çarşaf çarşaf afiş asanlar duysunlar bu haykırışı...
Her dizesi için ayrı ayrı teşekkür ve tebrik ediyorum hocam...
'Yarın en çok yenilmişliğimiz yenilecek'
__Eline,yüreğine,gönlüne sağlık sayın ARSLANTAŞ__
Allah razı olsun __güzeldi.
Selamlarımla..
Tebrikler, bu güzel şiiriniz için, mükemmel bir hiciv olmuş, elinize,dilinize gönlünüze sağlık
Selam ve vevgiler
Mikdat Bal
Hollanda
:))
Bakmayın siz...
Ağlayacak halimize gülüyorum...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta