zamansız gülüşler düştü kucağımıza
geridönülmez çiçekler açtı dallarımızdan
her ikimiz de bir tutam uçmuşuz
gençlik kanatlarımızın son çırpıntılarında
ne ben ilkim, ne sen tek
uluorta seviştik utanmadan
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Bir de biber....! Kardeşim biliyor bunu neden yazdığımı.Tebrikler, sevgilerimle.
ne ben ilkim, ne sen tek
uluorta seviştik utanmadan
şimdi cinayetten yargılanıyoruz
maymunluğumu itiraf ederim
ne de olsa bize hüküm verenlerle
aynı dalda sallanıyoruz..
.....................
harikasınız.kutluyorum.saygılar.
güzel valla..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta