Adım mavi güvercin!
Ağzımda yeşil zeytin dalı.
Adım mavi güvercin!
Dilimde hep barışın adı.
Kanadımın heybesinde yedi renk
Yedi umut,yedi tan ağartısı.
Gökleri ben boyadım maviye,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Barış haykıran sesiniz daim olsun. Barışa olan umudumuz ve inancımız eksilmesin, heşeye rağmen.
Kutlarım.
Kartallar kin kusunca;
Kuruyandı ağzımda yeşil zeytin dalı.
sevgili E.Badem...barış dileklerinize,ve savaşsız bir dünya özleminize tüm yüreğime katılıyorum..'çocuklar öldürülmesin şeker de yiyebilsinler' sonuna kadar barışşşş...muzaffer cura
'Geceye ninniler söylerdi suskun halim.'
bütün dizeler çok güzel, çok duyarlı efendim
kaleminize, ömrünüze bereket...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta