Hep kötü anlarımda gelirdin Hızır misali…
Karanlıklarım aydınlıklara döner…
İçimdeki siyahlar griye çalmaya başlar….
Sonraysa maviyi öğretirdin bana….
Mavi düşleri….
Al diyorum…Al….
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




insanlar neden şiirlerinde maviyi kullanır ki bana garez için mi?şiirin çok güzel umarım sana ilham veren,vermeye devam eder...bana da ilhamı mavi veriyor,eğer okumak istersen;birol özkan
maviyle dolu bir hayat diliyorum
Devammmmmm, devam lutfen... Dadandim siirleirnize, hep gelirim artik. Kutluyorum..
simdi gel de Bir Berrak Umman'a katilma!!! ....tebrikler guzel Selin.....devammm keep up the good work....
Hiç bırakma o eli.Terkedilen sen oluncaya kadar.Unutmaki bu yürek, bu şiir ve bu çağlayan şairliğinle sen herşeyden yücesin.
Tebrikler dostum.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta