Zemheri gecelerin yakamozuyduk.
Buz mavisi şarkılar yüreğimizde.
Sessiz çığlıkların yılmaz sesiydik.
En umarsız yalnızlık dokunuyordu,
Dokunuyordu göğsümüze.
Sevişirdi şiirler,
Sevişirdi türküler,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Evet yine okudum ancak,
tekrarlanan kısmı keşke ayrı kılsaydınız üstteki bölümden dedim içimden
güzel şiir gerçekten
Kadim yollar maviliklere tutsak.
Bir umuttur dağlar aşıp kavuşsak.
Düşe kalka aydınlıkta/yarınlarda buluşsak.
En umarsız yalnızlık dokunuyordu,
Dokunuyordu göğsümüze.
Sevişirdi şiirler,
Sevişirdi türküler,
Sevişirdik biz bize.
En umarsız yalnızlık dokunuyordu,
Dokunuyordu göğsümüze.
Buraya sığıyor da instegrama sığmıyor o zaman.Teşekkür ederim.
Mavi başlığı görünce açayım dedim sayfayı
iyi ki de açmışım
Mavidir umut düşler de bile olsa
Su gibiydi şiir
Kutlarım
.
.
Teşekkür ederim.Düzeltmeler yaptım son kez.An itibariyle girdim şiiri.Yalnız da kalsak mavi ölmüyor.Sevgi ve saygılarımla.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta