MAVİ DÜŞ
Düştüm…
Bir mavi kelebek gibi
Aşka
Düştüm…
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




kısacıklar ve çok uzunnnnnnlar...saygılar.
gayet normalbir durum... bize bilmediğimiz bir şeyler öğret...
az ama öz,kutluyorum üstad,
Kısacık. Çok şirin, sevimli. Kutladım. Sevgiler...
Hadi bakalım hayırlısı...
Kısacık bir şiir ..Fakat o kadar coşkulu bir anlatım hissediliyor ki..Yüreğinize sağlık..Düşleriniz solmasın
Vallahi kardeşim ben gerçekçi birisi olduğum için kusura bakma diyeceğim.Bu çok kısa dörtlük için fikir beyan edemiyeceğim.Yorumum için kusura kalma.
Düştüm…
Bir mavi kelebek gibi
Aşka
Düştüm…
mükemmel şiriniz adına tebrik ediyorum değerli şairimi ..
Mavinin güzellikleri sizi sevgiyle ısıtsın.
Düşleriniz hep mavi kalsın.Güzel şiir.
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta