masum bir kedere yaslanmak üzereyken
bu çağrı da neyin nesi
evinde konuk bile etmedin beni
bak salonunda bordo bir mum
bordo mu siyah mı onu da bilmiyorum
geceleri ağlıyorlar şamdan kenarlarından
pencerenden ay tozu girmiş içeri süpüreyim deme sakın
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




evet hikayeyi çok güzel resimlemişsiniz
hikayeyi çok güzel resimlemişsiniz..
Benzetmeler güzel de,yalın bir anlatım olsa daha iyi olmaz mıydı? şaiirim.Selamlar...
kutluyorum güzel şiirinizi.. selam ve muhabbetlerimi sunuyorum sevgili kardeşim..
Sesinize ve emeğinize sağlık. Saygılar.
Farklı ama güzel şiir..kutlarım..Melih BAKİ
Çok güzeldi yürekten kutlarım Hayri Arıkan (Serdaroğlu)
Başarılı bir anlatım.
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta