Hayli zaman oldu.
sözün vecize mertebesinde,
şiir olmaya namzet mısralarla
sohbet etmeyeli.
söz manadan uzak,
laf gayyasına düşmekten muzdarib.
kalem,
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




güzel....
Siz beraat etmelisiniz de adil bir yargı gerekli..:)))) Kutluyorum..
müddeisiz duruşmalardan vareste,
mübaşiri olduğum mahkeme kapısında
beraatimi bekliyorum.
kutluyorum kaleminizi.
susmasın
usta şaire tek söz büyüksün !!
Anlamlı ve güzel çalışma,şair yüreği kutlarım.
Ben de vaktiyle,
'Alın yazım; SANIK,
Tüm yaşantım; TANIK,
DÂVÂCIyım beyler....'
demiştim Ünal Bey...
Siz işin içine müddeiyi ve mübaşiri de getirmişsiniz.
Güzeldi şiiriniz,ben olsam,verdim gitti beraatinizi...
Şiire tam puan,size sevgi ve saygılar efendim,
Ünal Beşkese
Tebrikler çok güzeldi. Kutluyorum. Yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun...
Saygılarımla
Mehmet Çobanoğlu
mübaşiri olduğum mahkeme kapısında
beraatimi bekliyorum.
Çok güzeldi.
Kutlarım kaleminizi
Bu bilgiyi aramakla elde edemezsin, ne var ki onu bulmuş olanlar sadece arayanlardır .
ian dallas- gariplerin kitabı
Balığın susuz kalamayacağı gibi , şair de şiirsiz kalamıyor üstadım.
Çat kapı caddesinde ,tesadüfen karşılaşırsınız inşallah .
Kutlarım efendim.
Bu şiir ile ilgili 24 tane yorum bulunmakta