Mutluluk diye bir maske var!..
Mutlu insana rastlamadım...
Dost...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Günaydın
Allah'ın selamı üzerine olsun
Güne düşen güzel şiirdi
Yürek sesiniz daim kaleminiz kavi olsun
Nice güzel şiirlerde buluşmak üzere saygılar
Güneşi elle tutup su üstünde yürümektir aşk
Öyle ise
Yanmakta, boğulmakta aşkın konununda var
Yoksa olur muydu Mecnunlar Leylalar
GÜZEL ŞİİRİN ŞAİRİNİ YÜREKTEN KUTLARIM
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta