Bana masallar anlatıyor hayat
Uyuyayım diye dinliyorum tatlı tatlı
Ardı sonu gelmiyor
Hikayeler roman oluyor ağır ağır
Sayfa sayfa akıyorum gözlerine
Rengarenk bir düşe uyanıyorum sonra
Sen ve Ben ve arabesk şarkılar dinliyoruz
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




tebrikler güzel bir şiir okudum...
güzeldi..beniö şirlerimi buldum içinde arkadaşım..bu türede yazmaya devam..ben serbest şiiir seviyoruö çünkü
işte ülke vatandaşımızın hali budur dostum hükümet masallar anlatıyor bize sen yine şanslısın fazladan sevgilin var güzel şiirinde tebrikler
İN EGE'YE ŞİMDİ ......
BAKALIM BULABİLECEK MİSİN SENİ ÖZLEYEN RÜZGARI..........
TESELLİ VAR AMA........ISTANBULDA..
SEVGİLERİMLE
tebrikler ..hüzünlü bir anlatimdi .
kalemin dert görmesin..
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta