Bir varmış bir yokmuş masal bu
Bu bir garibin çocukluğu
.................
Suda köpük gibi bembeyaz
Anam söz bilir saz çalarmış saz
Babam ne beymiş ne beyzade
Doğmuşum unvandan azade
Doğmuşum burdan çok uzakta
Güneşe en yakın toprakta
Sallanmışım tahta beşikte
Uyutulmuşum serinlikte
Hasır üstünde yürümüşüm
Gökte ay gibi büyümüşüm
Bir sabah vakti bir kuş gelmiş
Beni kanatlarına almış
Aşalım demiş bulutları
Daha daha daha yukarı
Yıldızlara uçalım demiş
Gök demişim bir olgun yemiş
Ve guk demişim bir damla su
Aşmışız dağları bulutu
Eflâtun'un Gök Cenneti'nde
Yaşamışım serazat zinde
Sonra kuş altın kanatlı kuş
Kanatları düşmüş uyumuş
Yanan bir bulut gibi yere
Düşmüş karışmışım sizlere
Sevmek istemişim toprağı
Şu kel tarlayı kambur dağı
Akan suyu kaçan ceylânı
Hepsinin üstünde insanı
İnsan ki demişim pek ola
Allah gibi sonsuz tek ola
İnsan ki ben bir parçasıyım
Yüreği beyni kalçasıyım
Ve anlamışım ki hal başka
Hakikat başka hayal başka
Gökte duyduğum başka masal
Ne meyve verdi silktiğim dal
Ne süt verdi sağdığım inek
Ne bal var ortada ne petek
Ve işte böyle bir sırada
Şarkılar söyledim arada
..................
Göğe elmalar atıyorum
Düşen yıldızlar tutuyorum
Eskiler alıyorum
Yeniler satıyorum
Kayıt Tarihi : 11.6.2014 15:51:00
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
![Yıldız](/Content/img/y_0.png)
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
![İlhami Bekir Tez](https://www.antoloji.com/i/siir/2014/06/11/masal-528.jpg)
"Allah gibi sonsuz tek ola"
Sayın Bamedi isterseniz siz tedebbür edip ve de tefekkür edip şairin bu mısralarına bir daha dikkat nazarıyla bakınız lütfen! Sizce burada sadece Allah'ın sonsuz ve tek olduğu anlatılmak istenmiyor, insanında onun gibi sonsuz ve tek olduğu iddia ediliyor. Dinde bunun adı vahdet-ül vücutçuluktur yani sapık 73 fırkadan birisinin sapık felsefesidir. Zira Allah Kur'anda ER- RAHMAN SURESİNDE" KÜLLÜ MEN ALEYHA FAN VE YEBKA VECHİ RABBİKE ZÜL CELALİ VEL İKRAM! BUYURUR. YANİ TÜRKÇESİ ŞU DEMEKTİR."- HER VARLIĞIN ÜZERİNDE FANİLİK DAMGASI VARDIR -YANİ ÖLÜMLÜDÜR- BAKİ,ÖLÜMSÜZ OLANSA SADECE ALLAH'IN ZATIDIR, YÜZÜDÜR-" Ayrıca birde "EL- BAKİ HÜVEL BAKİ" -GERÇEK BAKİ ANCAK O DUR-" Ayeti vardır. Demek ki bizim merhum şair burada sadece Allah'ı yüceltmiyor onun fani bir kulu olan insanı da-haşa- aynı seviyeye çıkararak ona eş ve nid yapıyor ki bunun adı resmen şirktir! O kuşun kanadında göğe uçmalarını ve Oradaki Eflatun'un cennetlerinin yorumunu sana bırakıyorum.Sonra da Allah'ın mü'minler için indirdiği "ŞUARA"- ŞAİRLER- için indirdiği surenin 220. ayetinden sonraki sırf şairler için olan 7 ayeti bir okumanızı tavsiye ediyorum!
Hayırlı tedebbürler ve tefekkürler dileğiyle...
Bütün şair arkadaşlara hayırlı çalışmalar dilerim.
TÜM YORUMLAR (5)