Beyoğlu kokuyordu gece
Bir fincanın gölgesinde
Kahve buğulu soluklarla söyleştik
Derinlerde deniz vardı
Bir sarı gül ahengindeydi masamız
Dilimiz başka gözlerimiz başka lisanlardaydı
Demir attık birbirimize
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




İstanbul'da olmama rağmen İstanbul'u özledim bu yorumla..Sizi kutlarım..
Akıcı ve etkili bir şiir,anlam bütünlüğü sağlanmış.
Kutlarım kalemi..
Mükemmel bir şiir sevgili Hayati..
su gibi akıp giderken derinlerine çekiyor..
sevgiler..
offf cok guzel .....hepimiz masal olacagiz bir gun ..... cok begendim siirini ...tebrik ederim
Özlem dolu bir ask hikayesini ne kadar güzel dile getirmissiniz sayin Yavuzer..Üc elmasi unutulmayan ask masalini yasamayan var mi ki? Siiri zevkle okudum, yüreginize saglik.. Sevgilerimle: Samanyolu (Nigar Yildiz)
'Gerçek aşklarda böyle başlar. Çevremde kar içimde volkan var der gibi.Tebrikler'
Yumuşak ve güzel bir anlatım,bir aşk öyküsü kısaca ve özlem...kurgulama dikkat çekici...güzeldi dost...
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta