Bir masaldın sen,
Her okuduğumda
Tebessümler yerleşirdi,
Yanak çukurlarıma.
Masaldın sen,
Dilden dile dolaşan,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




usta kalemınızden dokulen nadıde satırlarınız için yuregınıze tesekkurlerımı sunarım saygılarımla
'Masal Gibi' bir şiir okudum... tebrikler...
masallar da olmalı hayatta...
Kabul etmezdin,
Gerçek olamayacak kadar imkansızdın.
Baş aktörüydün rüyalar aleminin.
Sen masaldın.
Bense adıydım gözyaşının.
Çok harika bir çalışma,yüreğinize sağlık.Beğeni ile okudum.Saygılar...
sen masaldın,
sonu mutsuz olan..
bense adıydım gözyaşının,
nehirlerde uyuyan..
nezih bir anlatım..
tebrikler..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta