Adını kalbime, çok zor yazmıştım,
Dedim ki ne unutur, ne silerim.
Seni kendime sevgili sanmıştım,
Seni sevmek boşmuş, özür dilerim.
Sen de sevdin sandım, demek aldandım,
Meğer hepsi yalan, hepsi boşuna.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Seni sevmek boşmuş, özür dilerim.
şairin dilindeki zerafete bakar mısınız
harika dizeler tam puan saygı selam ile listemde
Sevgili dost,
Değerli üstadım.
Yüreğinize salık.
Beğeniyle okudum.
Başarının devamını diliyorum.
Dost kalemi kutlarım+10
nice güzel paylaşımlara.
Sevgi ve saygılarımla....
Sevdanın kırılan yanından bakan şık bir şiir,saygılar sayın şair.
Aşk karşılıksız kalınca hüsrana batar gönül-sevda tek tarafta kalınca bir başka ateşe bürünür.söyletir dizelere dökülüp. Yüreğine sağlık efendim esen kal..
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta