Bahar da geldi. Mart kapıdan baktırdı kazma kürek yaktırdı. Kar yağdı. Olsun hava soğuk ama çayım sıcak. Ne bileyim. Yarın temizlik günü. Yorulacağız. Ama Ramazanın son günlerine bırakmamak gerek.
Tatilim geldi. :)Ben her bahar huysuzlanmaya başlarım bir an önce tatil olsun biryerlere gideyim değişik bir hava alayım diye.Ama genelde gidemeyiz. Hep lafta kalır.Ne diyelim balkona çiçek gül hatta soğan sarımsak nane maydonoz biber ekip onlarla uğraşacağım. Otu böceği bile sevince uslanıyor coşuyor da bazı insanları seviyoruz seviyoruz uslanmıyorlar,ya da kerameti kendinden biliyorlar. Ne diyelimmmm,ne bilelim...Boşver.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta