sevdam hücremde kaldı o an
ben hep ezildim sana yazdığım zaman
acıların ayrılıklarında iz bıraktığı an
görüş günü geldiğinde yüreğim parçalandığı zaman
gözümden akan pınarlara aldırmadan
özlemlerim umut olmuş yarınları görmeden
sendeki sevdamın çizgisine bürünmeden
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




aramıyorum artık acılarımı sevinçlerimi paylaşmadan
barış ve kardeşliği sevgi çemberine vermeden
sana kavuştum diyemiyorum esaret zincirini kırmadan
şiir çok güzel yüreğinize sağlık dilerim
barış ve kardeşliği sevgi çemberine vermeden
sana kavuştum diyemiyorum esaret zincirini kırmadan..._sair ve siiri burada büyüdükce büyüdü amansiz gecit vermez daglari asti sair ve kanatlanip siirdeki insancill yürekliligi ile yine umutlara yol aldi...kutlarim etkileyici siirdi
Son derece güzel bir çalışma içten duygular kutlarım saygılarımla
Duyglarını yürekten kutluyorum dost. Selamlar.
yüreğinize gönlünüze sağlık hocam mükemmel bir şiir okudum başarılar diliyorum ve yeni yeni şiirler bekliyorum s,izden iyi akşamlar
şebnem
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta