mehtabın sıcağında,dalar gözlerim rüzgara
neredesin ey sevgili...
nerden fısıldıyorsun adımı,
yoksa,yoksa aklımın oyunumu duyduğum?
Unut demiştin hatırlıyormusun,
Sil demiştin gözyaşından da
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




gelirsin bilirim…………
Bilirim,sende sevdin giderek
Duygu yüklü, içten ve özgün; tebrikler... 10 puan +ant. Dündü sevgiye düşen damlalar...
Tebrik ederim.Çok güzeldi...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta