başında kitap taşıyarak yürümeyi öğrenmiş
bir manken gibi
başı dik, mağrur ve işveli olmalı
ayaklarının birini diğerinin üzerine
atarak yürümesi gibi
ahenkli dizeleri olmalı
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




YÜREĞİNE SAĞLIK ÜSTADIM..
KALEMİN DAİM OLSUN EFENDİM..
Güzel şiirini kutluyorum kardeşim kalemin daim ilhsmaın bol olsun saygılar
İşte bu şiir, ne güzel bir konu, muhteşem betimleme sevgi dolu yüreğinize, emeklerinize sağlık...Yazıp paylaştığınız bu güzel şiir için teşekkürler...
16.09 2006 günü Asmalı Konak'taki şairler toplantısında teveccüh göstererek benim okumamı istediğiniz ve benimde elimden geldiğimce okumaya çalıştığım bu güzel şiir ve o günkü teveccühünüxe ayrıca teşekkür ediyorum Hasan Hocam..
Selam ve dualarımla.
Güzel ve etkileyici.Tebrikler
Degisik ve güzel bir siir. Yüreginize saglik. Saygilar
kutlarım...şiirin tarifide çok hoş...
EVET ÜSTADIM ŞİİRDE OLMASI GEREKEN ZERAFETİ ÇOK GÜZEL ANLATMIŞ DİZELERİNİZ BÜYÜK BİR ZEVKLE OKUDUM TEBRİKLER
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta