döksem sevdamı şiire
sağa sola söz uçar
alsam elime çalsam
dinlemezsin saz uçar
haykırsam dağa taşa
sizinkilere laf uçar
anam dur deme biliyom
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




TEBRİKLER KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN
çok güzeell :))
harika başarılar
adı gibi manidar olmuş hoşdu :)
Bence sevgiye hiçbirşey mani değildir...insanlar kendi yaratırlar engelleri...sevginin önünde engel yoktur.yürek sınır tanımaz ki...kır zincirlerini Bahadır!
başarılar dilerim
saygılarımla
TEBRİKLER DOST,,KISA VE ÖZ,,MÜKEMMEL ANLATIM,,
:)))))))))))))))))))
Gözlerinden öpüyorum.
TTK
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta