Gözlerini andım her gözün ferinde,
Sözlere kandım her sesin ahenginde,
Özlem sinsi gecenin soğuk nefesinde,
Geceler adınla ısındı kül renginde…
Umut cağımı kaybettim dünden geride,
Gömdüm geceye herşeyi en suskun derinde,
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




çok içten bir anlatım.
tebrikler...
Yüreğinizden dökülen çisiltiler şiirde sevgi şelalesine dönüşmüş değerli şair dost....
Kaleminizin rengi solmasın...
Kutlarım yüreğinizi...
Sevgiyle kalın güzide insan...
Dilan Tan'ın kalemine yakışır dizeler.. Yüreğinden en hasret yerinden gelen, hayatı orta yerinden vuran dizeler... Tebrikler..
saygılarımla...
Severken ihanet edenler mutlumu yerinde,
Azraile borcumu ödeyip bekleyeceğim seni her mahşerde… hayatta ise eminim ki mutlulardır ama mahşerde emin ol olamazlar...tebrikler
Gözlerini andım her gözün ferinde,
Sözlere kandım her sesin ahenginde,
Özlem sinsi gecenin soğuk nefesinde,
Geceler adınla ısındı kül renginde…
Kutlarım
Hoş olmuş.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta