“erkek kızın camının önüne gelir klarnet eşliğinde serenat yapar”
Madam gibi…
Ben seni hiç sevmedim ki
Zengin akşamlarda içtiğimiz şarapları sevdim
Garsona gülmeni, bir milyar vermeni sevdim.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu çok güzel bir şiir, ve evet,o sevdi mi, madam gibi sever;)
GÜZEL...
kalemine yüreğine sağlık kalemin daim olsun saygılar
adamda baya para varmış klarnetçiyi kaça tutmuş :))
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta