olgunlaşıp toprağa çekirdek bırakmak için
hırsız sincaplarınla oynaşarak
sarılıp sıkışıp okşanmaksa hayat
aldırma gözünün çöplükte olmasına
çöpü çok görmeyeceğim
iki milimlik tümörünün çok öpülmüş noktasına
ama
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




“Micro, Macro, Massa” … ayarında bir gidişatsa bana kalırsa ‘Micro’ olmalı..:)) ama değerli saygın şairimiz Tamay hanım ne mesaj verdiğini çok iyi bildiğine eminim…saygıyla..
Gerçekten çok güzel ..
Ve gerçekten 'macro' anlatım...:-))
Kutluyorum sayın tamay önal polat ...
anlamlı ve etkileyici...
saygılar üstademe...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta