Uzak yıldızlar gibisin sevgili
Güneşten aldığı ışığı yansıtan
Sıcaklığın yakmasada tenimi
Işığından beni mahrum etme
Lütfen gitme
Hüzün rüzgarlarıyla esip
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Tebrikler
Sibel hanım
kutluyorum
sizi.
Selamlar...
Bir yakamoz ışıltısı olmayı umarken göğsünde
Kıyılarında yosun tuttum ...İmgeler vurgulu,belirgin.Hüzün ve serzeniş kararında...çok beğendim.Kutluyorum.sevgilerle
Hüzün rüzgarlarıyla esip
Kırık dallar bırakma geriye
Karlar yağdırma yüreğime sevgili
Duman duman buz yanıkları tüttürüp
Küllerimi savurma uçurum gözlerinden
Lütfen gitme
Güzel bir seslenişti Sibel Hanım.Kutlarım.Şükranlarımla.
Bu şiir ile ilgili 33 tane yorum bulunmakta