Umudumuzda hazan soğukluğu
Gözlerimde gurbetlik
Akşamın yalnızlığına kurulmuş saatinle
Meydan da sabahlıyor umutlarım
Gelecek diye…
Sayıyorum takvimler boyu yalnızlığıma bu şehirde
Bir şirinliğe bürünse de yüreğim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Umudumuzda hazan soğukluğu
Gözlerimde gurbetlik
Akşamın yalnızlığına kurulmuş saatinle
Meydan da sabahlıyor umutlarım
Gelecek diye…
tebrikler beyenerek okudum .....
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta