Peki, ama iyi bir liman mıyım?
Sonra rüsva etmeyeyim seni.
Zira bazen çok dalgalı olabiliyorum.
Olur ya sığınamadığın zamanlarda alınmayasın.
Ben kederi başından aşkın, boyundan büyük işlere kalkışan gereksiz adamın biriyim.
Ben daracık kalbinde çifter çifter gönül taşıyan, yüzüne gözüne bulaştıran yaramaz adamın biriyim.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Şükür ki aşk gibi bir dalgakıran var!!!
Çok güzel bir insan tarifi...Aslında o sen değilsin be dost.O biziz biz.Güvenli bir liman olmayı becerebilseydik Dünya böyle mi olurdu...Saygılar...tam Puanla kutluYORUM..
SESSİZ GECEDE KADIKÖY VAPURU ARADIĞI LİMANI BULACAKTIR ELBET. VE BULUNCA DA, TEFERRUATLARLA İLGİLENMEYECEKTİR, DİYE DÜŞÜNÜYORUM.
BU ÜÇ ŞİİRİ BERABER OKUYUNCA DAHA BİR HOŞ OLDU. SEVGİLERİMLE.
her yüreğin değerli derinleri vardır.. keşfedene..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta