Sen kuş değil,
…….…………bol çiçekli baharsın!
Selimiye Camii’ni yapan ustaların
çekiç seslerine benzeyen
……………………....”tak tak” larınla
..……….çoban çeşmesine kavalsın!
*
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Yuvadaki o asil duruşun var ya
İnsanı, eşiyle kavgaya sokarsın!
ya ustam harikasın valla harika.............
saygılar
çok güzel bir şiir kutluyorum
saygı ve sevgilerimle...
Annem beni küçükken Eyüp Sultan Camiine ziyarete götürürdü....avludaki ağacın kovuğunda bir leylek vardı. Özürlüydü uçamıyordu...orada bakıma alınmıştı......onu hiç unutmuyorum ve ben leylekleri çok seviyorum.....iyi ki bugün '...Leylek...' yazmışsınız........size çok teşekkür ederim......zaten doğa şiirlerinize hayranım.......ayrıca az sözle çok şey anlatabilme gücünüz var…….tüm içtenliğimle kutlar, saygılarımı sunarım........Saniye Sarsılmaz
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta