durup bir şeyler olan yüreğin,
zifiri karanlıkta çakılan bir kibrit.
resim çektiren bir adam gibi
en munis köşesindeyim evinin.
sevdiğin çiçekleri aldım leylaklar
bir akşam odana dolacaklar
ve meraktan bekleyişlerin
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ne de güzel yazılmış bu şiir.üstadım yüreğinize sağlık... Gül Doğan
Gönlündeki baharın hiç solmaması dileğimle..Harika bir şiir.........Kalemine sağlık...
Mustafa hocam şiir okuttunuz teşekkürler
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta