Sonra bir gece....
Bir buğulu puslu sonbahar gecesiydi, kaldırımlarını kaçırdı ayak izlerimden..
Bir sonbahar gecesiydi yaprakları bile kararmış..
Bir buğulu akşamdı seni saklayan..
Ve bir cıglıktı sesini boğan..
Boğazıma düğümlenmiş sözcükler..
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




'Bir buğulu sonbahar guluydun işte..
Sarardın gönlümde ve döküldün. ''
Güzün hüznü vurmuş dizelere..Hüzne evet,lanete hayır diyorum kendimce ve güzelllll..
Tebrikler
Mim Kemal Ertuğrul
Emin ol dost o sonbahar benim içinde lanetliydi, o zaman anlamıyordum ama o sonbaharda gelecekte yaşayacağım lanetli günlerin temelini atıyormuşumda haberim yokmuş....
Şiir anlamlı...
Tebrikler....
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta