Aksın da peymaneler
Yine dönsün muğbeçe...
Gönlüm bir hoş oluyor
Bir güzeli sevince....
Yanağının terini
Silmeye mendilim var...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




o ses ki sevda çağrısı yapar yanındaki sevdalı yüreğe tebrikler
dil çok önemli şiirde çok ustaca bir dille yazılmış konusuyla şekliyle harika bir şiir tebriklerimle saygılar
Aksın da peymaneler
Yine dönsün muğbeçe...
Haydi...kulağını ver
Kalbinden gelen sese....
hoş bir şiir olmuş sağolun kalminize sağlık efendim.
Güzel bir çalışma, 7 lik hece ölçüsü ile şiire anlam kazandırmak zordur ama siz gayet iyi başarmışsınız. Tebrikler efendim.
Çok hoş bir çalışma olmuş...şarap olurda isanın sevdalı yüreği coşmaz mı hiç:)
Tebrikler...
Muhteşem bir çalışma....çok beğendim...tebrik ve saygılarımla.
Şiiriniz çok güzel... Lale devrinde yaşamak isterdim. Selamlar, Hâlenur
Divan ve Halk Edebiyatının etkileri iç içe. Güzel bir söyleyiş. Tebrikler.
tebrikler candan kutlarım efendim
Kaleminize sağlık
Ahmet Ayaz
Bu şiir ile ilgili 105 tane yorum bulunmakta