Siz hiç lades tutuştunuz mu?
Kaybedenin sonuçlarına katlanacağı,
Büyük bir ladese..
Malesef,
Ben böyle bir ladese tutuştum.
Kendime çok güveniyordum,
Ama ne yazık ki,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




HOŞ BİR ŞİİR OLMUŞ KEMAL BEY.TEBRİKLERİMLE BU TAM PUAN BİLEREK LADES OLDUĞUNUZ İÇİN GELİYOR.SELAMLAR.
Onu görünce,
......Zaten; Akıl makıl kalmadı ki bende,
......'Aklımda',
......'Aklımda' hiç diyemedim.
Kaybettim.
Kazanınca yüreğim ladesi,
Havasından geçilmiyor şimdi.
Ama.,
Ama söyleyin yüreğime,
O kadar fazla sevinmesin.
Çünkü ben,
Bile bile kaybettim bu ladesi...
çok çok güzeldi...........saygılar
......Onu görünce,
......Zaten; Akıl makıl kalmadı ki bende,
......'Aklımda',
......'Aklımda' hiç diyemedim. ...
Güzel bir çalışma,yüreğine sağlık,tebrikler
LAdesi kimi zaman insan bile bile de olsa kaybedebiliyor demek tebrikler
Saygı ve sevgi ile
Erkan Gümüşsoy
Hangimiz diyebildik ki?
yüreğinize sağlık..
Aslı Şahin
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta