Sanma unutuldu
Yeminler…
Kaçamak bakışlarla
Verilen sözler.
Baş önde
Söylenenler…
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




'Lades'başka şekilde ifade edilseydi çok daha güzel olurdu.Anı tekrarlar aynı duygular ve betimlemeler.Hiç bir artısı olmayan bir şiir.Ladesi hayatla ömürle sınayanlar anlatılmalıdır.Ama şair böyle yazdı diye elimizle itecek halimiz yok/Şiir şairindir.
Kutlarım.
Bizleri günün yorgunluğundan kurtaran gençlik günlerimizi anımsatan brl gülümseme olmuş bu şiir.
Nesine demiş dostlar. Sahi nesine?
Aşk, kavramların en ciddiye alınanıysa bu nesine?
Evet nesine? .... Bunu da herhalde okuyuıcu yorumlasın denmiş. Herkesin lades konusu bir farklıdır.. Tebrikler
Lades olsun da acaba nesine...Tebrikler arkadaşım. Sevgilerimle
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta