I
Dönüp dolaşıp kör kuyulara geldim yine
Şehirleri geçtim köyleri geçtim ve dağları
Bir sancı saplandı gözümün bebeğine
Kör kuyularda güvercinler ve örümcek ağları…
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




'hüsnü yusuf musun be mübarek..'
tebrikler güzel şiire...sevgiler..
Muhteşem! hususan IV numaralı dörtlük diyelim; öylesine bir adamın söyleyemeyeceği neviden şeyler..Rabıtalar bir vapor halatından aşağı kalmaz mertebede..Bir mum gibi söndürdün hayat ışığını desem anlarsın sen beni..
elinize sağlık tebrikler
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta