Güzeller içinden bir nazlı yar buldum.
Uğruna şu başımı cellatlara sundum.
Aşkından alem yaktım,secdegaha durdum,
Yanacaksa bu gönlüm,kendi başına yansın,
Gülümse sevdiğim,ocak sen olmalısın.
Hangi yürek ki,uğrunda olmaz köle,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Çok hoş ve güzel bir şiir olmuş.Gönlünüze sağlık güzel kardeşim,gönüldaşım.Bu kutlu sevda uğruna nice şehitler verdik biz.Saygı sevgi ve muhabbetle selamlıyorum.Arkadaş listene eklersen sevinirim.
Çok hoş ve güzel bir şiir olmuş.Gönlünüze sağlık güzel kardeşim,gönüldaşım.Bu kutlu sevda uğruna nice şehitler verdik biz.Saygı sevgi ve muhabbetle selamlıyorum.Arkadaş listene eklersen sevinirim.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta