Seni seyrettiğim pencerede intihar,
içeride astığın benden başkası değildi…
Niçin intikam?
tutuşturulmuş meşalesiyle yürüyen ateş,
düştüğü kaldırımsız sokaklarda
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Seni seyrettiğim pencerede intihar,
içeride astığın benden başkası değildi…
Son derece mükemmel ve mana yüklü güzel şiir .Büyük beğeniyle büyük zevkle okudum ..tam puanımla kutluyorum sevgiyle
Ey yalnızlığımın bekçisi,
ensemdeki kutlu nefes!
Şimdi güneşten bakıyorum,
camı sırlayan buza yazdığın adıma;
eklendikçe adımlar,
yolaklarda iz oldun muradıma…
mükemmel yüreğine sağlık gönülden kutlarım muhabbetle
ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR KUTLUYOR VE ON PUAN VERİYORUM BU GÜZEL ŞİİRE SELAM VE SEVGİLERİMLE
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta