Şiir yazdım türkü dizdim adına,
Durup dinlemedin beni küstürdün.
Güfte oldum beste oldum uduna,
Ezgiyi sunmadın beni küstürdün.
Hayranlığım doruklara çıkmışken,
Tüm duygumu eteğine dökmüşken,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Harikasınız
Çok güzeldi yüreğinize emeğinize sağlık
Saygılar kaleminize
Yeni yılın tüm insanlığa ve ülkemize barış, mutluluk getirmesi dileğiyle yeni yılınızı kutlu olsun nice nice yıllara
Karamanlı Aşık Çağlari
ÖMER HOCAM; NEVİ ŞAHSINA MÜNHASIR BİR ÜSUPLA YİNE KALEMİNİ COŞTURMUŞSUN, GÜZEL BİR ŞİİR OLMUŞ KEYİFLE OKUDUM, BİR KAT AŞAĞI İNİP GELSEN DE BİR DE SİNİN SESİNDEN DİNLESEM BU ŞİİRİ.KALEMİNİ VE YÜREĞİNİ KUTLUYORUM, ÇAY İÇMEYE BEKLİYORUM.
Ömer hacam tebrikler sevgiliye sitem şiiriniz harika olmuş yüreğini ve kalemini tebrik ediyorum selamlar
tam puan
O güzel yüreğinden Bir sevgi pınarı biraz sitemli çağlamış. Muhterem Hocam ve değerli üstadım. Bütün kalbimle tebrikler.
Selam, sevgi ve saygıyla.
Seyefddin Karahocagil
Yine güzel bir şiir okudum.
Yürekten kutluyorum üstad.
Selamlarımla.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta