Mahmut şimşek 01-04-1962-Adıyaman
Ne şirinin peşinde koştum,oldum ferhat
Ne ferhat oldum dünyada,etmedim rahat
Yoksulluk büktü belimi vermedi rahat
Servetim,malım,canım bir kuru soğanım
Özenmedim zenginliğe bulsaydım ekmek
Bulsaydım bayram olurdu o günüm elbet
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




ufkun oldukca açık ilerde dahada başarılı olacagına inanıyorum zaman gelecek kendi rakibin kendin olacaksın umarım ogün yakın olur yola devam yolun açık olsun kutlarım
Benzetmeniz harika bu Sanki Adıyaman halkını anlatıyor!!!Adıyamanı çok özlüyorum Temmuz ayında gidecektim sebepler el vermedi!!!keşke Adıyaman Ünal firmasının sahibi bu Adıyamanımızı Sayın Dengir Mir Fıratla İSVİÇREYE çevirebilse manevi iklim o kadar derin ve saygın ki inasanlar öylesine saygılı memura yabancıya!!!koca bir organize sanayii G-Antepte olduğu gibi ne kadar şayan halkı akidesine ölürcesine bağlı doğruluğa tüm yatan sahabeye ve evliyalara!!!Adıyaman bambaşka 1994 yılından beri ziyaret ederim mısralarınız çok dramatik acıklı -ustaca resital verir gibi ezgileriniz!!!Emeğinize derin saygılarımla
Süperdi, zorlukların çektirdiği sıkıntıları çok güzel dile getirmişsiniz. Kutlarım sayın Şimşek, tebrikler.+10
Çok manidar..Yüreğinize sağlık 10
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta