Belki uzaklarda aradığım içindir bulamayışım,
Kimbilir içimdeki seslerin kirinden arınmayışım...
Gözyaşlarım gibi akıvermekte belki asıl kurtuluş,
Ve belki ızdırabın basamaklarını yek tırmanışım...
2012 Nisan
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




bazen öyle yüklüdür ki duygular ne yazarsanız yazın anlatamazsınız. Bazende o yüklü duyguları bir kıtaya sığdırıp, bir kıta ile bir dünya mana sunarsınız.İşte buna güzel bir örnek olmuş Nurdan hanımın Kurtuluş isimli bu güzel şiiri.
Yürekten tebrik ediyorum
kısacık ama manidar dizeydi efenedim yüreginize saglık saygılarımla
Duygu yüklü begeniyle okudum
tebrikler can
Kimedeir nedendir bilemem ama
Bilki seda bulur bu haykırışın
Hamza GÖRGÜLÜ
Güzel dörtlüğünüzü kutlarım...
Doğum gününüz münasebeti ile uğradığım sayfanızda,
Bu güzel çalışma ile karşılaştım.
Tebrik ederim
Yaşayacaklarınız,
Yaşadıklarınızdan daha renkli,
Daha hareketli,
daha bereketli
Geçmesi temennisi ile
Doğum gününüzü tebrik eder
Sağlık Afiyet Başarı dolu bir ömür
Yüce Rabbimden niyaz ederim
Osman ERDOĞMUŞ
SAKARYA
Şiirinizi
begeniyle okudum
anlamlı olmuş.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta