Kurtlu elma,
İlaç yok diye ihraç ediliyor.
Bizim midelere
İlaçlısı gidiyor.
'Acı patlıcanı krağı çalmaz.'
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




e burası Türkiye...bizde vatandaşa acımak yok..alıştık artık..şaşırmıyoruz bile :((
valla doğru yazmışsınız,güzel yazmışsınız sevgili dost...
eliniz kaleminiz dert görmesin
Tebrikler Sevgili Soydaşım!
KutluYORUM. Elinize, kaleminize, vücudunuza sağlık.
100+anto..
Sevgilerle. İyi bayramlar...
gercekten öyle üstadım duyarlı yüreğinize saglık,,,
saygılar
gurbetten sılaya
selam ve dua ile..
Türksen sana birşey olmaz evladım ye radyosyonlu çayı iç, hormonlu domatesi , arsenikli suyu,kirli havayı tenefüs et, radyasyon saçan termik santralleri, Avrupanın radyasyon çöp atığı varillerini satın al, toprağına göm bir şey olmaz sen Türk oğlu türksün.'acı patlıcanı kırağı çalmaz'
ellerinize sağlık.sinirlendim birden:)))
:))))))))))))))
Mini dizelerinizde bir gerçek var...Mizahi yaklaşımınızı kutluyorum...
Saygılarımla
Kurtlar,böcekler akıllı hayvanlar.İlaçsız,tamamen organik meyve ve sebzeleri yiyorlar,hormonluları da biz akılsız insanlar yiyoruz.İlginç ve farklı şiiriniz için tebrikler Recep Hocam.Şükrü Topallar
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta