Sağlık Memuru-Toplum Sağlığı Teknisyeni
İncitsem bir yüreği,
Vicdanım amel tartar.
Af dilemek istesem,
Kibrim ayağa kalkar.
Omuzum ağırlaşır,
Gözlerim yere sarkar.
Cimrileşir benliğim,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Dua gibi bir yakarış şiiri .Ne güzel ifade etmişsiniz insanın nefsi ile mücadelesini .Tebrik ediyorum .Selam ile.
temiz kalpli güzel yürek
nefse uyduğunuz an onun etkisinde kalınırsa ancak allah kurtarır en iyisi fesi yenebilmek akıla haraketbetmektir kutlarım
İncitsem bir yüreği,
Vicdanım amel tartar.
Af dilemek istesem,
Kibrim ayağa kalkar.
Omuzum ağırlaşır,
Gözlerim yere sarkar.
Cimrileşir benliğim, ------Erdoğan bey yürek sesin susmasın yazan ellerin dert görmesin kutlarım bu güzel eserinizi.
Duanın ışığıyla tatlı sonlara... Tebrikler... Esen kalın...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta