Güzeller güzeli kürdün güzeli
Dilin de çok güzeldir senin
Tıpkı gözlerin gibi.
Toprağında talan var,
Şakıyamazsın ne yazık
Kendi şarkını kendi bahçende
Yasak koymuştur bir harami...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




evet, 'Kürt Güzelinin yüreğindeki mahremiyeti ve mahrumiyeti.İnsan,dili ile insandır...'
Saygılar Memed Bey +
gelini gelini kürdün gelini dizelerini anmsattınız.bilmezmiyim kendi bahçesinde yasaklı kürt güzellerini.bir gerçeği ne güzel dile getirmişsiniz yüreğinize sağlık sayın Sarı.listemdesiniz.saygılar.perizat yönet
Mehmet bey üzülmeyin konuşuyorlar dillerini
hemde bana öyle güzel türküler uzun havalar
söylüyorlar otobüste trende yolda izde her yerde konuşuluyor yasak yok bir tv. du oda normale
döndü artık biliyorsunuz ülkemizde her şey
aheste aheste gidiyor ama başka konular bir gecede bitiyor hazırlanıyor
duyarlı yüreğinize sağlık kürdün güzeli de güzeldir
Tebrikler Zerrin TAYFUR
Ne güzel dile getirmişsin Kürt Güzelinin yüreğindeki mahremiyeti ve mahrumiyeti.İnsan,dili ile insandır...Sevgilerle
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta