Ah...kahpenin kahpe kurşunu,
Soldurdun güllerin en hoşunu,
Ne yürekler dağladın bir bilsen,
Dinlemeden ne bunu ne şunu.
Feryatlar sevincin, figanlar bayramın,
Al kanlardı içmeden döktüğün şarabın,
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Tebrik ederim sizi... Zalim bir sevgilinin fütursuz ve acımasız tavrını, kuvvetli bir birikimle şiire dökmüşsünüz. Son dörtlüğe hayran kaldım, en hasından...
^^^^
Feryatlar sevincin, figanlar bayramın,
Al kanlardı içmeden döktüğün şarabın,
Korkak ve serserice çıktığın paslı namlun,
Canıydı pervasızca aldığın masumun.^^^^
Saygıdeğer mesalektaşım;
Duyarlı yüreğinizle ne güzel anlatmışsınız namlusundan çıkıp da yürekler yakan, ocaklar söndüren kurşunu.... ya onu çeken ya da çektiren ELLERE ne demeli?
Sizinde ''Korkak ve serserice çıktığın paslı namlun, ''' dizenizde belirttiğiniz gibi KORKAK ve SERSERİCE çıkıyor namludan.
SEVGİ, SAYGI, BARIŞ ,DUYGU VE DÜŞÜNCELERİYLE YÜKLÜ
YÜREKLERİN OLMASI DİLEĞİYLE....
SAYGILARIMLA
LEYLA IŞIK
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta