Gül ekin kalp denen güzel tarlaya...
Orada yetişen besine kurban.
Kul düşün alnında iman parlaya...
Abdal'ın telliği, fesine kurban.
Çocukluk, o derin ırmak çağrısı
O masal dağında ünleyen gazal
Güz ve hasret yüklü akşam bulutu
Güz ve güneş yüklü saman kağnısı
Babamdan duyduğum o mahzun gazel
Ahengiyle dalgalandığım harman
Devamını Oku
O masal dağında ünleyen gazal
Güz ve hasret yüklü akşam bulutu
Güz ve güneş yüklü saman kağnısı
Babamdan duyduğum o mahzun gazel
Ahengiyle dalgalandığım harman
Cihat kardeşim o kalbe ekilen gül mecazi anlamda takva ve ihlastır sizin bunu anlamayışınız ne acayip
abdal sözüne gelince ise
Kuran'ın, Ezanın sesine kurban.
son satırı ile bundan da bahsedilmiş
bence daha yapıcı eleştirilerde bulunun
ve bence şeytan sizi bu şekilde kandırıp birilerine ders veriyorsunuz falan diyor bu iblise uyup şaire çatmayın bence
kimin ne olduğunu ancak ALLAH bilir
elli yıldır Kuranla hadisle uğraşan bir kişinin bir şairin azim ve gayretini kesme gayreti içinde değil şevk verme olgusu içinde olması gerekmez mi ?
"EL-HUBBU LİLLAH VEL-BUĞZU FİLLAH( SEVMEK VE BUĞZ ETMEK ALLAH İÇİN OLMALIDIR.") -kudsi kaide-
Kalbe gül eken, gülün çiçeği solup dökülünce mahsul olarak ancak onu dikenlerini derebilir Cuma Ali bey kardeşim. Onun içindir ki Allah-c.c- Kur'anda cennet nimetlerini sayarken gülden tek bir ayetle bile bahis açmamıştır. Yani: kalbe ekilecek şeyler cennet nimetlerine benzer bir şeyler olursa hem eken hem de ektiren müstefid olur.
50 yılı aşkındır, acizane fakirane Kur'an ve hadis tahlilinde, tetkikinde bulunurum lakin şu "Abdal" tabirine asla rastlamadım. Bu tabirler ancak İslam'ın teessüsünden asırlar sonra ihdas edilen tarikat tabirlerinde geçiyor. Dinimizin aslı Kur'an ve sünnet olduğuna göre ve bu iki ana kıstasa uymayanlara bid'at ve hurafe dendiğine göre ve de bütün bid'atlerin, hurafelerin birer dalalet/sapkınlık vesilesi olduğuna göre biz neden Kur'an ve sünneti koyup da bu uyduruk şeyleri şiirlerimize malzeme yapıyoruz ki?
Hayırlı imtihanlar olsun inşaallah.
Cihat kardeşim o kalbe ekilen gül mecazi anlamda takva ve ihlastır sizin bunu anlamayışınız ne acayip
abdal sözüne gelince ise
Kuran'ın, Ezanın sesine kurban.
son satırı ile bundan da bahsedilmiş
bence daha yapıcı eleştirilerde bulunun
ve bence şeytan sizi bu şekilde kandırıp birilerine ders veriyorsunuz falan diyor bu iblise uyup şaire çatmayın bence
kimin ne olduğunu ancak ALLAH bilir
elli yıldır Kuranla hadisle uğraşan bir kişinin bir şairin azim ve gayretini kesme gayreti içinde değil şevk verme olgusu içinde olması gerekmez mi ?
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta