Alak suresi
Ve yarışa sokuyor üstad
Korkutuyor zebanilerle
Sevgiyle yaklaşmak yerine
O alnı sürteceğiz diyor
Baskıcı ve zalimce bir inanç oyunu
İkna yok
ikram yok sevgi yok
Kalem suresi
Suçlular cinler ve şeytanlardır
Savunma hamleleri
ve haklı çıkarma politikaları
Kişisel arayışlar
Kıskançlıklar
Her şeyi yok sayma
ve
Her şeyi bir sayma
Müzzemmil süresi
Allahı ibadetle kendinize borçlandırın
Utandırın onu
Ödünç verin
Alacaklı olmak her daim güçlü olmaktır
Ve allah size karşı şefkatli
ve esirgeyici olacaktır
taraf olacaktır
kaldıki Allahın böyle zaafları olmamalıdır
Fatiha suresi
Üstat nimet verdiklerinin yoluna derken
Zenginliğe,
mala, mülke özenmiştir
Azın çoğa değişimidir
Fakirliği aşağılamadır
Doğru yol neresidir
Dosdoğru giden yol ne demektir
Biri bana dosdoğru giden bir yol göstersin
Doğru yürürsen, bütün yollar doğru gider
Bütün yollar doğrudur
Tebbet suresi
Bir beddua
Bir kin
bir intikam
bir öç alma ve sevinç
tanrı bu kadar küçülmez ve kişilerden öç almaz
ve o ateşle yanmaz
tekvir suresi
üstat espri yapmış olmalı
o diri diri gömülen kız çocukları
hariç
ben yazsam herkes deli der
meczup ilan edilirdim
alaya alınırdım
iyiki ben yazmadım.
Ala suresi
Ne hoş
ne ala
hepsi insanlık için
hepsi umut
hepsi sevinç
leyl suresi
en kısa anlatımı
paylaşmak
ve olmayana vermek
olduğu kadar vermek
vermediğinde cezalanmak
fecr suresi
geçmişten
yaşananlardan örnekler verilirken
gelecekten
olacaklardan
yaşanmamış olanlar
ortada hiç görünmüyor
Uzakdoğu yok
Arabistan var,çöller var
duha suresi
gereksiz
anlamsız kelimeler bir araya getirilmiş
uyaklanmıştır
yetimi örseleme
yoksulu azarlama
bölümü cezp edici ve yol göstericidir
inşirah suresi
mani şeklinde yazılmış
mesaj içeriği az
asr suresi
tam bir çelişki yumağı
bir biriyle alakasız olsada
3. madde de insani kavramlar öne çıkıyor
Hayır, barış, sabır ve hak kavramları kullanılıyor
Adiyat suresi
Tanrının kavramları
Kelimeleri
bu kadar basit
bu kadar sıradan
Bu kadar zavallı
Bu kadar fakir olamaz
Bu kadar aciz olamaz
Kuranı kerim bir beddua yumağımı?
Anlamsız kelimelerin uyaklandığı.
Kevser suresi
Üstadım nelerde neler demiş
Beklentiler içinde yazılan
Ben sana verdim sende bana ver anlayışı
İyilikse karşılıksız olmalı
Buradaki karşılıklı menfaat alışverişi
ticari bir bakış yaşama
TEKASÜR SURESİ
Üstadım almış kılıcını gidiyor
Gözdağı ve uyarı dolu
Kelimelerin anlamlarının üstüne basılarak
Tekrarlanarak inandırıcılığının artırılması sağlanmış
Maün süresi
İnanmayanların gaddar olacağı aşikar değildir
Onlarında vicdanları varsa
Her şey burada başlar ve burada biter
Alakasız söylemler devam ediyor
Bir yanda inanmayanlar haksızca eleştirilirken
bir yanda sahte ibadet yerden yere vuruluyor
kafirun suresi
üstadım ne bu hiddet
tam bir muammasın
bir yanda çağrı var
bir yanda kaçış
bir yanda öteleme
bir yanda aşağılama
fil suresi
vay üstad
ne hikayeler ne hikayeler
boşa koysam dolmuyor
doluya koysam almıyor
felak suresi
vay üstad
sendemi korkardın
sendemi inanırdın muskaya, üfürüğe
göze, nazara
inanırsan sığınırsın
inanmazsan sığınma ihtiyacın olmaz
nas suresi
vay üstadım vay
cinler, şeytanlar parsellemiş dünyayı
haberimiz yok
neden kovmadın
neden onlara bıraktın alanları
ihlas suresi
üstadımdan tanrıya övgüler
isa öyle demiyor
neyin yarışı bu üstad
kim yarışıyor onla
yada kim yarışabilir
necm suresi
gökte ve yerde var olanlar allahınsa
bunu kulları ödüllendirmekte kullanıyorsa
fakirler her zaman kötü
zenginler her yerde iyi demektir,
yaşam tarzı bunu anlatır
güzellikler zenginlerin
bir yerde kuşkuları yok ederken
ustaca seçenek bırakmıyor
abese süresi
kahrolası insan ne kadarda nankördür derken
bir yanda hakaret
bir yanda nefret
bir yandan güvenmiyor yarattığına
onu spermden yarattım diyor
sanki diğer canlılar farklı yaratılmış gibi
kadir suresi
bin aydan daha hayırlıdır bu gece
bin ayda kaç defa bu gece var hesaplamamış üstad
bu hesabı yapsaydı böyle bir matematik olmadığı anlardı
ve bu yorumu yapmazdı
şems suresi
Allah ın gazabını ve cesaretini gösteriyor
O günün en önemli ulaşım araçları olan develeri koruma kollama
Su içme hakkı diyor
Vay üstad
Bu gün olsaydı otomobiller ve akaryakıt olurdu
Büruc suresi
İnsanların öldürülüşüne gebertildi kavramıyla aktarması
duygularıyla bir sevincin anlatımının yaşanması
bir intikam yemini gibi öne çıkarılmaktadır.
Bir şizofrenik ve
Psikoloji bozukluğunun belirtisidir
Tin suresi
Üstad tanrı için
yargıçların en güzel hüküm vereni desede
ben en adili olmasını isterdim
yersiz ve zamansız verdiği tüm kararlar bunun kanıtıdır
dedesinin haksızlığını torunundan
babasının ibneliğini kızından çıkartıyor.
Kureyş suresi
Bir kabileye bir aşirete muhtaç
yardım bekleniyor
Bir bölgeye hitap ediliyor
Tüm dünyaya açılınmıyor
Kısır bir döngü
Kapsam alanı çok kısıtlı
Bakara suresi
Burada üstadın eksiği
İnkar edenler
İnanmayanlar için
İkna yolunda bütün kapıları kapatıyor
Gözleri perde. kalpleri ve kulakları mühürlenmiştir diyor
Bakara suresinde tanrııyı hayvanlarla yarıştırıp, hayvanları, sığırı bırakın bana inanın demesi
Ve kendi dışında ne varsa aşağılaması yerine sadece kendiyii anlatıp tanıtması daha doğru olurdu, üstat burada yanlış bir yürüyüş yolu seçmiştir
178. ayet öldürmede kısas farz derken, başka bir ayetinde benim verdiğim canı ancak ben alırım diyerek bir çelişkiler yumağı ortaya koymuştur
Doğanın ve yaşamın kanunu olan savunma duygusu vurgulanırkende 191. Ayette yine barizdir. onları nerede yakalarsannız, görürseniz öldürün derken aynı ayetin sonunda size saldırırlarsa öldürün diiyerek anlam düzeltilmiştir. Ve katliamların bir nebze önüne geçilmiştir.. 217. Ayette fitne öldürmekten daha büyük bir günahtır derken cinayetlerin kapısını açıyor. Ve meşrulaştırıyor
Ali İmran suresi
Üstat burada çok zalim
Allah intikam alıcıdır diyor
Zalim ve zulmeden gaddar bir tanrı
Ve çocuklar ateşin yakıtıdır diyor
Böyle cani bir tanrıyı seversem
İnsanlığımdan utanırım
Korkup sakınanlar için diyor,
cennet vaat ediyor.
sevip inananlar için diyemiyor
nisa suresi
Bir mümin bir mümini öldürürse, mümin bir köleyi azad etmelidir. Peki bir mümin mümin olmayan birini öldürürse sorun yokmu üstad. Şimdi kölede kalmadı, ara dur, sor dur. Mümin Köle bulamadın, vay haline. mümin olmayanda olmaz. zenginsen kölende çoksa bak keyfine, sevmediklerini öldür, köleleri bağışla, vay tanrım. Hele birde psikopatsan, Hiç olmazsa iki ay oruç tut yeter, iyiki hukuk var, iyiki vicdan var, iyiki ahlak var, 56. ayet derileri cehennemde döküldükçe yenileyeceğiz, aynı acıları tekrar tekrar yaşatacağız diyor, zulümden, acı çektirmeden, işkenceden zevk alma, haz duyma tekrar tekrar yaşatarak 88. Ayet umutsuzluk ve iknayı reddediyor. 89. Ayet ise sana inanmayanı öldür derken tanrıyı bir cani katliam meraklısı olarak gösteriyor. Böylemi olmalı üstat iyi ibir tanrı. 90. Ayetle çelişkier devam ederken. Bu defa size onları öldürme yetkisi verilmemiştir diyor. 101. ayet dünyayı ikiye bölerek inananlar ve inanmayanlar olarak kutuplara ayırıp dünyayı kan gölüne dönüştürme çabası sarfedilmektedir. İnsana insan olarak bakmak yerine inanan ve inanmayan olarak bakarak yanılgılar başlatılmıştır. Üstad 140. Ayetle çok zeki ve çevik bir hamle yaparak. Zayıfladığın anda, yenileceğini anladığında geri çekil yoksa düşüncelerin değişir diyerek başarının yolu açmış ve doğrudan kaçmanın yolunu bulmuştur.ve seçmiştir, tartış ikna et dememiştir, ikna olmaktan korkmuştur.
Maide suresi
33.ayet kim tanrıya karşı gelirse ayak ve ellerinin çaprazlama kesilmesi, ilkelliği ne allaha nede kitaba uymamıştır
Yine 38. Ayet hırsızlık yapan birinin ellerini kesin talimatı üstada yakışmamıştır
ödeşme zihniyeti hoş kaçmamıştır, bir yanda bağışlayandır derken diğer yanda intikam
Araf suresi
Kalleşçe diyor 4. Ayet gece yatarken gündüz uyurken nice kentler katlettik üstat, gece adamın evini bastın 5. Ayette biz zalimlermişiz dedirttin, yalvarttın hoş olmadı üstat,. 13. 14. 15. 16. 17Ayette Tanrıyla iblisi tartıştırmak uygun düşmemiştir. Ve tanrı iblis denilen mahluka yenik düşürülmüştür. 22. Ayet çirkin yerleri derken insanın bütün uzuvları zarurettir 40. Ayet beni çok şaşırttı, hiçbir mantığa dayandırılamayacak devenin iyne deliğinden geçmesi sözü komik ve aldatııcıdr.116. ve 117 ayette sihirbbazları musayla yarıştıran üstat musanın galibiyetiyle bu oyunu bitiriverdi, ama bunlar gerek varmıydı. Asasıyla herşeyi gözler önüne serdi. Bravo demek kalıyor banada. 136. ayet onları yani inanmayanları denizde boğduk yani katliam yaptık derken üStat bir suçu üstlenmektedir ve tyanrının zalimliğine kanıt göstermektedir.186. ayet allah kimi saptırırsa onu yola getirecek kimse yoktur diyor, peki üstat allah neden saptırıyor, allah böyle bir kötlüğü neden yapsın kullarına diyorum
enfal suresi
Birinci ayetinde, irkildim. İnsanlığımdan utandım.Tanrının kitabında savaşlarda yağmacılık ve ganimet paylaşımı ele alınıyor, vurgunun 5 te birini resul e yani Muhammede bağışlamak şartı ile izin veriliyor. vay tanrım vay. Ben bu tanrıya savaş açarım. Vurgunda yapmam, yağmacılıkta, ganimette vermem. 22. Ayet çok ilgimi çekti hayvanların en kötüsü sağırlar ve dilsizlerdir derken tüm özürlüleri aşağılıyor ve onların bunu hakettiğini iddia ediyor üstat, allahı aşağılıyor farkında olmadan, yerin dibine sokuyor. Ve 23. Ayetle aşağılamalar devam ediyor, allah onlardan bir hayır görecek olsaydı diyor, menffaat ilişkilerini öne çıkarıyor nedendir.28. ayette çocuklar ve mallar aşikarca tehdit edilip gözdağı veriliyor 29. Ayette iman edenlere, korkanlara, tanrı suçlarınızı örter diyor, ey muhammet tanrı tarafsız değilmidirki, inanmayanların suçlarına ceza, inananların suçlalrına ödül verecek.30. ayet allah tuzak kuranların en iyisidir diyorsun, koruyanların desen daha yerinde ve daha doğru olur, ama bana sana cümle kurmayı öğretmek düşmez.65. ayet müminleri savaşa davet et diyor. Üstat allah savaş delisimidir her fırsatta savaş istiyor, öldürün diyor, bire on diyor, ve 66. Ayette yine matematik zayıfladı, nedendir. rakamlar bire ondan 2 ye bir e düştü güç. Zayıfladı
kuranı kerim yeniden üzerinde çalışma yapılmalı ve yanlışlar düzeltilip, eksikler tamamlanmalı, güncellenmeli muhammedin eksikleri tamamlanıp fazlalıkları atılmalı, yokas müslümanlık dini sırasdan ve basit özelliği olmayan bir din olarak tarrihteki yerini alacaktır, muhammet iyi ibir yazar oalrak günümüze kafdar yaşamıştır, dünyanın neredeyse en çok kabul gören yazarıdır, en çok okunan kitapların başında gelmektedir, ve peşinden en çok yürünen inandırıcı olanıdır. Çok okunmuştur, çok kabul görmüştür, iyi bir yazardır.kitapları en çok satılmışlarda birincidir. Çok tartışılamamıştır. Buna imkan sunulmamış, kendini ve tanrıısını tartışmalardan uzak bırakarak ve tartışmalara kapatarak yanlışların bulunmasını engellemiştir. Ve bu kadar uzun bir süre ayakta kalmış ve güçlü olarak yaşamıştır,. Kuranı kerimin başından sonuna İnsana hiç insanlık cephesinden bakılmıyor, ve bakamıyor muhammet ve tanrısı, bakış açısını çok dar tutmuş inanan ve inanmayan oalrak sınırlandırmış. Ben öyle bir tanrı isterimki hiçbir zaman kötülerin ve zulmedenlerin yanında yer almamalı, muhammedin tanrısı hep taraf tutuyor, müminlerin yanında oluyor, hiç iyileri savunmuyor. Dürüstleri şereflileri korumuyor. Mümin olsun yeter, ganimet paylaşıyor, ganimet paylaştırıyor, yazıktır yağmacılık haram demiyor, diyemiyor, derse başına gelecekleri biliyor, kimse muhammedin peşinden yürümeyecek. bu konuda zeki kurnaz ve ikna edici, haramilerde öyle imiş. Zorbalarda, bugünkü çetelerde. Mafyalarda.
Tevbe suresi
Tanrı kullar arasında mahalle kavgasına başlamış, diktatörlüğünü ilan eder burada muhammet ve tanrı. fitne fesat yoluyla haram aylarda inanmayanlara ölüm fetvaları yağdırmıştır. Bu emirlerki cenet kapıları gösterilerek verilmiştir. Cahil arap halkının koşulsuz ikna olup uyacağı emirlerdir. Çünkü bu emirlere aynı zamanda zenginliğin, yağmanın, korku salmanın, baskının önünü açmaktadır. insanların tam arayıpta bulamadığı bir liman ve sığınaktır, din için öldürdüm, allah için öldürdüm.kafirdi, murdardı,kelimei şehadet getirmedi, kulağa ne kadar hoş gelmiştir bu iğrenç kelime asırlarca, şimdi insan olanın iğreneceği, ve tiksineceği, bir kelime, şimdi hayvan kalanların, insanlığa erişemeyenlerin kabullenip, hala uygulayabileceği bir tahrik. Çok şükürki hukuk kuralları var. Hukuk var yargı var, ve insan beyni gelişti. Belli alanlarda sabit kalanları saymıyorum, 42. Ayette muhammet tanrısını açıkça ele vermiştir, o sefer yakın ve kolay bir ganimet olsaydı diyerek sizi gidi ganimet avcıları sizi. Sizi gidi zulmerdenler ve soyanlar.106. ayet savaşa katılmayanların affı ertelenmiştir denilliyor. Bravo muhammet onlarıda elinde tutmayı başarıyorsun, hemen ceza alırlarsa biliyuorsunki onları kaybedeceksin ancak bbeklemeye aldığında bir şansın daha var. Vay be 111. Ayet allah müminlerden cennet vaadiyle canlarını ve mallarını satın almıştır diyor, bir menfaat çıkar bağlantısı ve alma satma ticaret. Böyle bir tacirdir muhammet.
Oktay AvcuKayıt Tarihi : 14.5.2013 22:33:00
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.
Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!