Huzursuz bir hayatın sonuk ışığında,
Alın yazım diye yürüdüm.
Yalvardım Tanrıma; kimi kez, kimi de isyan ettim.
Acı hatıralarımla yaşadım bazen,
tıpkı ölüm hayali kuran bir peres gibi.
İçtenlikle istedim, "Keşke..." diye.
Kah esiri oldum bir aşkın,
onu da kaybetmiştim ta dünden.
Renksiz bir ömrün talihlisiyim ben...
Kaderimden mi, neden?..
Hayati kork
Kayıt Tarihi : 28.06.2026 02:04:00
Şiiri Değerlendir
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!