...
Puslu cam, sisli hava
İnsan inanır mı insan'a
Saklı sırlar, gizli dosya
Tarifi mutlak muallakta.
Aynalı yüz biraz da kem göz
Nasıl da süzüyor baştan ayağa
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Pistantrofobi....
Öyle bir devir ki ....Kafa yedirten cinsten
Gün geçmiyor ki' buna da gördük' demeyelim. Ya da ' 'kimseye güven kalmadı.'.
Yazık ki....
Kutlarım Ahde Vefa....
İnsanlara güvenebileceğimiz zamanlar gelir mi acaba
“İzin verdiğin kadarlar”
Bu kadar da net. Ama bir sorun var ki bu yorar insanı. O da kendi yaptıklarını diş biledikleri insanlara yansıtarak onları yaftalayıp bir de yanlarına birkaç yandaş bulmalarıyla yalancı mum misali yatsıya kadar idare ediyorlar. En iyisi onlarla sıfır iletişim.
Güzel konu, ben de aynı temayı işliyordum.
Sevgilerimle…
Artık "karaborsa",
Güvenilir insan,
Gerçek dost,
"Aynayı önce kendine tutan..."
Hele de "maskeli" dolaşıp
Kumpas kuran öyle arttı ki,
Çekildi köşesine iyiler,
Etliye sütlüye mesafeliler!
Tebrikler Tuba Hanım..
Gözleri akbabalarınki gibi…engerek bakışlılar ..
Başkalarının ayıp ve kusurlarına yerine kendilerine odaklansınlar ..
iyi insana denk gelmen ve gelmek dileğimle ..
Segiyle Tuba'm
“İyi sevgi vardır.Sevgi iyi gelir.Ama her iyi gelen sevgi değildir her zaman,sevilen değildir her zaman.”
~Z.Merdan
.
Çünkü dürüstlüğün olmadığı her yerde,her şey misafirdir…
Sevgiyle,
İyilerle,kesişsin yollar… iyilikleri çoğaltmak temennisi ile,kötülükleri yok edemesekte…
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta