dokuz yaşım
çocuk başım
kumdan kale
yapmışım
kulelerini
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Belli tarz şiirlere yakınlık duyar diğerlerini yadırgarız. Yadırgarız, çünkü alıştığımız biçimi ve sadece o biçimin verebileceğini zannettiğimiz hazzı arar gözlerimiz. Fakat kimi şiirlerin her tarz şiirsevere hitap gücü vardır. Bu şiir de onlardan biri derim. O kadar sevimli ki.. Esasında yürek burkucu bir şeyden söz ediyor olmasına rağmen.
Şiirin mısraları kısa olduğu için bence akıcılığı daha iyi verebiliyor yinede bir şiir diyemiyorum buna ama güzel bir yazı
İlk okuduğumda da etkilendiğim
kısacık, büyük dizeler...
Başarılar, şanslar Ahmet Hakan...
çok güzeldi tebrikler.
güzel şiir ve değişik bir tarz tebrikler selamlar
Turhan Toy
aynı kaleyi
yapamayacak kadar
büyüğüm ....
çok duygulandım...ne kadar büyükmüşüz meğer değil mi küçükken...
Bende çocukluğumu istiytorum memur bey:)) Yürekten kutlarım. Harika olmuş. Yüreğinize sağlık. Turan Orak
keşke olabilse...tebrikler
Çoçukluğunuz bulunursa eğer bana haber veriniz .
:)
güzel olmuş
yüreğinize sağlık
çok hoş...tebrikler....
Bu şiir ile ilgili 10 tane yorum bulunmakta