Sabahlara kadar
Sokak sokak gezip
Yıldız ararım yerde
Bulduğum yıldızları ufalar
Kum saatime doldururum
Sırf, zamanım parlak geçsin diye.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




kum saati şiirim hakkında görüşleriniziokudum. aslında iki yıl önce tanımadığım biri tarafından şiirim bu siteye yazılmış. daha yeni farkettim. size önerim bu şiir hakkında teknik yorumlar yaparken yazan kişinin en azzından bir kaç şiirini daha okumanız gerekirdi. ancak o zaman (ki buda pek yeterli değil ama) belki bir uyguna yakın bir yorum olurdu. Önerim bu siteye bu sefer benim kaydettiğim şiirleri okumanız. Size de eleştiri anlamda oldukça çok ama çok şiir okumanızı öneririm. selam.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta