kan oturdu gecenin gözlerine
olan bitene şahit duvarların şaşkın bakışları
sırlandı zaman dondu çağlayanlar gibi akan
saatin tik takları
.......
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




çook teşekkür ederim güzel yüreğinize
ne güzel bir yorum böyle....
selamlar
çok teşekkürler Hüseyin bey...
selamlar
Duygulu güzel dizeler... şiirlerinizi beğenerek okudum Yüreğiniz e sağlık Tebriklerimi sunuyorum
çok teşekkürler Hüseyin bey...
selamlar
Vay canına süper bir şiir bir diğer şiirinizi daha okudum rastgele 200 şiirinizin arasından gerçekten uzun zamandır böyle ustaca şiir yazan tanınmamış bir şair görmedim,defaatle söylüyorum hayran kaldım.Kaleminize yüreğinize sağlık sayın şair ????
çook teşekkür ederim güzel yüreğinize
ne güzel bir yorum böyle....
selamlar
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta